Савремено пословање незамисливо је без маркетинга, а дигитализација као начин живота наметнула је и нове форме комуницирања са потрошачима. Свест о томе да је обраћање конзуметнима друштвених мрежа један од најпрофитабилнијих форми промоције наметнула је потребу едуковања корисника за ове потребе.
Начине, методе и форме на који се креира и пласира садржај презентовали су познати инфлуенсери Тиаго Фереира и Лена Стефановић и то кроз серију радионица које су се одржале у просторијама ИБЦ Златибор. Креативни приступ визуелној комуникацији на друштвеним мрежама само су део дигиталног маркетинга чије ће основе открити познати и популарни инфлуенсери.
Обуку су похађали туристички радници са Златибора, а гости су били и ученици наше школе Маријана Жунић и Милица Гајевић у пратњи наставника Владимира Мијаиловића. Ученицима је сваки вид стеченог знања итекако користан, а ово је тема која им је блиска и занимљива. Предавачи су веома успешно презентовали своје знање и успели да одрже високу пажњу свих полазника сва три дана.
После успешно савладане обуке, ученици су предложили да се у школи оснује секција за дигитални маркетниг, што доказује да је обука била занимљива и корисна.