Poseta 41. Međunarodnom sajmu turizma
Učenici prvog razreda, obrazovni profil komercijalista i učenici trećeg i četvrtog razreda, obrazovni profil finansijski administrator, posetili su 23. februara 2019. godine, 41. Međunarodni sajam turizma, 10. Sajam vina – „BeoWine“, 15. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“ i 15. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo „HORECA-OPREMA“ u Beogradu.
Na sajam je išla grupa od 22 učenika i odenjske starešine navedenih odeljenja.
Slogan ovogodišnjeg sajma je „Leto je bliže nego što mislite“. Na sajmu svoju ponudu za predstojeću turističku sezonu ponudile su turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije iz zemlje i inostranstva. Svoju ponudu su predstavile i izdavačke kuće, osiguravajuće kuće, fakulteti i više škole iz oblasti turizma i ugostiteljstva.
Zemlja partner ovogodišnjeg sajma je Bugarska.
Na ovogodišnjem Sajmu vina svoju ponudu su predstavili domaći, regionalni i inostrani proizdođači i distributeri vina i vinski podrumi. Program je upotpunila bogata gastro ponuda, kao izuzetan prateći pogram.
Na 15. Međunarodnom sajamu opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo „HORECA-OPREMA“ kompanije su predstavile najsavremeniju opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, kao i stručnu literaturu i publikacije.
Kroz autentične proizvode, izrađene od materijala koji su karakteristični za sve krajeve naše zemlje, proizvođači suvenira su predstavili bogatu ponudu suvenira. Njihov cilj je promovisanje turizama Srbije, ali i očuvanje i negovanje starih i umetničkih zanata.
Cilj posete sajmu je:
- upoznavanje turističke ponude, kulture i običaja različitih zemalja
- uživanje u sajamskoj ponudi i sadržajima i
- upoznavanje značaja razvoja turizma za nacionalnu ekonomiju jedne zemlje.
Poseta sajmu je protekla bez problema.
Čajetina, 27. 02. 2019. godine.
Katarina Luković
Jelica Kuzeljević
Nerandža Jovičić